Frequently Asked Questions

Hoe stabiel zijn de producten?

De producten worden met zorg gemaakt. Helaas werken ze onder verschillende omgevingen. Dit gegeven maakt dat he mogelijk is dat er een software bug gevonden worden. Dan doen wij er alles aan om die fout op te lossen. Dit is uiteraard gratis.

Hoe kan ik een fout doorgeven?

Als er fouten gevonden worden kunt u dit om verschillende manieren doorgeven. Dit kan telefonisch maar ook via e-mail. Het is belangrijk om zoveel mogelijk informatie mee te geven en eventueel ook screenprints door te sturen. Dit versnelt de oplossing.
Niet alle "fouten" zijn ook effectief fouten. Het kan ook zijn dat er verkeerd gebruik is. Dit leggen we dan zorgvuldig uit om dit in de toekomst te vermijden.

Waar kan ik de handleidingen vinden?

De handleidingen zijn te vinden in de download sectie op deze site. Om deze te zien moet men zich aanmelden op de site met het gekende username en paswoord. De download zijn opgesplits in handleidingen/upgrades/tools.

Ik heb een presys-desktop licentie. Kan ik overschakelen naar presys Cloud?

Presys cloud is niet meer beschikbaar. U kunt wel overschakelen naar Beflex-booking. (Presysweb). Omdat beide programma's op dezelfde database structuur werken is een overschakeling heel makkelijk.